1. Regisztráció

Megrendelését kizárólag online a SIPO.hu webáruházon keresztül adhatja le, regisztráció nélkül is. Regisztráció esetén később már nem kell kitöltenie szállítási/számlázási adatait és megnézheti korábbi rendeléseit is.

A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információit a „Fiókom / Címjegyzék" menüpontban módosíthatja. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti.

2. Kosár - Pénztár - Megrendelés

A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva. A kosárba maximum a készlet mennyiséggel azonos mennyiségű termék rakható, minimális rendelési összeg nincs. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban a „Kosár” lenyíló menüre kattintva tekintheti meg. A kosár teljes tartalmához az említett lenyíló menüben a „Kosár megtekintése és szerkesztése” gombra kattintva juthat el, ahol módosíthatja a termékeket, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.

A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztár” gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.

A fizetés kétféle módon lehetséges, a rendelés folyamán bankkártyával az OTP oldalán keresztül vagy a futárnak készpénzzel a csomag átvételekor. 

  • SimplePay bankkártyás fizetés
  • Utánvétel

A bankkártyás fizetéskor automatikusan a SimplePay fizetési oldalára jut, és ott végzi el a hitelesítést, majd ez után visszakerül a webáruházunkba.

Fizetéskor a SimplePay opciót választva, a bankkártya-adatokat beírva, vagy a Simple-fiókos fizetési lehetőségét választva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megvásárlásáig. A Simple fiókban elmentett bankkártyával gyorsan és biztonságosan lehet fizetni ezen webshopokban, a kártyaadatok ismételt megadása nélkül, a Simple bejelentkezési adatok használatával.

EP (egészségpénztári) számlára történő vásárlás

Egészségpénztári kártyával nincs lehetősége fizetni sem online felületünkön, sem pedig a csomag kiküldésekor a futárszolgálat munkatársánál!

Az egészségpénztár adatait a vásárlási folyamat során a "PÉNZTÁR" oldalon tudja megadni!

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN

Mivel személyes átvételnél nem tud csak online felületünkön bankkártyával fizetni, így a helyszínen csak a termékek átvételére van lehetősége. Az EP-re elszámolható termékekről pedig számlát tudunk adni.

3. Szállítás

Jelenleg a következő szállítási módok közül választhat

  • FoxPost csomagautomata
  • GLS Csomagpont/csomagautomata
  • GLS házhozszállítás
  • Személyes átvétel
  • MPL házhoszállítás
  • MPL csomagautomata/Posta Pont/Postán maradó

 

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA

Minimum

Maximum

Szállítási díj

0

19 999 Ft

1040 Ft

20 000 Ft

Ingyenes

A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely csomagautomatákkal az ország egész területén találkozhat. A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehet át online rendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol Önnek épp útba esik!

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

Utánvétes fizetés választása esetén a csomagautomatánál csak bankkártyával tud fizetni!

Utánvét díja: 350 Ft

Súlyfelár:

Megrendelés súlya

Érték

0-4,9 kg

-

5-9,9 kg

600 Ft

10-19,9 kg

1000 Ft

A csomag mérete nem haladhatja meg a 60x36x61 cm-t!

FIGYELEM! A FoxPost futárszolgálat maximum 20 kilogrammos súlyhatárig választható szállítási mód!

 

GLS CSOMAGPONT/CSOMAGAUTOMATA

Minimum

Maximum

Szállítási díj

0

19 999 Ft

1140 Ft

20 000 Ft

Ingyenes

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon / Csomagautomatákon keresztül.

Figyelem! Amennyiben utánvétes fizetési módot választott:

- a csomagpontok esetében a csomagpont választónál tud informálódni a készpénzes/bankkártyás fizetési lehetőségről

- csomagautomaták esetén az automatánál csak bankkártyával tud fizetni!

Utánvét díja: 350 Ft

GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.

Súlyfelár:

Megrendelés súlya

Érték

0-4,9 kg

-

5-9,9 kg

600 Ft

10-19,9 kg

1000 Ft

20-39,9 kg

1400 Ft

40-99,9 kg

5000 Ft

100-150 kg

9800 Ft

 

GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Megbízható és gyors csomagszállítás. A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

Minimum

Maximum

Szállítási díj

0

19 999 Ft

1690 Ft

20 000 Ft

Ingyenes

A GLS a szállítás napján emailben és SMS-ben is értesít a tervezett 3 órás kézbesítési időintervallumról. A futár számát is megkapod, így bármikor egyeztethetsz vele. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.

Utánvét díja: 350 Ft

Súlyfelár:

Megrendelés súlya

Érték

0-4,9 kg

-

5-9,9 kg

600 Ft

10-19,9 kg

1000 Ft

20-39,9 kg

1400 Ft

40-99,9 kg

5000 Ft

100-150 kg

9800 Ft

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A személyes átvétel ingyenes!

Cím: A SIPO Patika "Berek utca" (Berek Sétány) bejárata mellett - 7632 Pécs, (Kertváros) Berek utca 4/2.

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8.00-18.00, Szombat: ZÁRVA, Vasárnap: ZÁRVA

Személyes átvétel esetén, kizárólag bankkártyával előre tudnak fizetni online felületünkön! Fizetésre az átvételnél nincs lehetőségük!

Figyelem! Személyes átvételre kizárólag az átvételi lehetőséget visszaigazoló e-mail beérkezése után van lehetőség!

 

MPL HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

A rendelés súlya

Szállítási díj

0-10 kg

1990 Ft

10-20 kg

2990 Ft

20-40 kg

5990 Ft

Házhozszállítás esetén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg.

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 7-10 munkanap

Figyelem! Az MPL-es szállítási módok esetén webáruházunk 2500 Ft kezelési költséget számol fel, amely automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. Ingyenes szállítási lehetőség az MPL-es szolgáltatásokra nem érvényesíthető, legyen az kupon, vagy rendelési értéktől függő kedvezmény.

 

MPL CSOMAGPONT/POSTA PONT/POSTÁN MARADÓ CSOMAG

A rendelés súlya

Szállítási díj

0-20 kg

990 Ft

 20 kg-nál nagyobb tömegű rendelések nem szállíthatóak ezzel a szállítási móddal!

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 7-10 munkanap.

Kérjük, hogy az "Üzenet az eladónak" mezőbe írja bele, hogy melyik postára/posta pontra/csomagautomatába kéri a csomagját! Az alábbi oldalon tekintheti meg a választási lehetőségeket: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

Figyelem! Az MPL-es szállítási módok esetén webáruházunk 2500 Ft kezelési költséget számol fel, amely automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. Ingyenes szállítási lehetőség az MPL-es szolgáltatásokra nem érvényesíthető, legyen az kupon, vagy rendelési értéktől függő kedvezmény.

4. Utánkövetés - Újrarendelés

A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendeléseim” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Ismét megrendel” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesül a rendelés részleteiről.

5. Sérült csomag esetén

Amennyiben sérülést tapasztal a becsomagolt termékeken minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon (+36303343832) vagy e-mailban (ugyfelszolgalat@sipo.hu). A panaszához csatolja a sérülés leírását és fényképet és a fényképen legyen rajta maga a doboz is, csomagolással.

Amennyiben a futárnál vették fel a jegyzőkönyvet a sérülésről, abban az esetben is vegyék fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy pótolni tudjuk a sérült termékeket.

6. VIP tagság

A SIPO Webpatika VIP tagság rendszeréről IDE KATTINTVA olvashat bővebben!

7. Csomagátvételi probléma esetén

FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot, az pedig a csomagküldő szolgálat által visszaküldésre kerül a webshopba, és még ezek után is igényt tart a rendelésére, 20.000 Ft felett 990Ft-os szállítási többlet díj kerül kiszámlázásra.

Ha 19.999 Ft alatt van a csomagja akkor az adott szállítási díj kerül újra felszámításra.