1. Regisztráció

Megrendelését kizárólag online a SIPO.hu webáruházon keresztül online adhatja le, regisztráció nélkül is. Regisztráció esetén később már nem kell kitöltenie szállítási/számlázási adatait és megnézheti korábbi rendeléseit is.

A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információit a „Fiókom / Címjegyzék" menüpontban módosíthatja. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti.

2. Kosár - Pénztár - Megrendelés

A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva. A kosárba maximum a készlet mennyiséggel azonos mennyiségű termék rakható, minimális rendelési összeg nincs. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban a „Kosár” lenyíló menüre kattintva tekintheti meg. A kosár teljes tartalmához az említett lenyíló menüben a „Kosár megtekintése és szerkesztése” gombra kattintva juthat el, ahol módosíthatja a termékeket, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.

A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztár” gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.

A fizetés kétféle módon lehetséges, a rendelés folyamán bankkártyával az OTP oldalán keresztül vagy a futárnak készpénzzel a csomag átvételekor. 

  • SimplePay bankkártyás fizetés
  • Utánvétel

A bankkártyás fizetéskor automatikusan a SimplePay fizetési oldalára jut, és ott végzi el a hitelesítést, majd ez után visszakerül a webáruházunkba.

Fizetéskor a SimplePay opciót választva, a bankkártya-adatokat beírva, vagy a Simple-fiókos fizetési lehetőségét választva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megvásárlásáig. A Simple fiókban elmentett bankkártyával gyorsan és biztonságosan lehet fizetni ezen webshopokban, a kártyaadatok ismételt megadása nélkül, a Simple bejelentkezési adatok használatával.

EP (egészségpénztári) számlára történő vásárlás

Egészségpénztári kártyával nincs lehetősége fizetni sem online felületünkön, sem pedig a csomag kiküldésekor a futárszolgálat munkatársánál!

Az egészségpénztár adatait a vásárlási folyamat során a "PÉNZTÁR" oldalon tudja megadni!

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN

Mivel személyes átvételnél nem tud csak online felületünkön bankkártyával fizetni, így a helyszínen csak a termékek átvételére van lehetősége. Az EP-re elszámolható termékekről pedig számlát tudunk adni.

3. Szállítás

Jelenleg 4 fajta szállítási mód közül választhat:

  • FoxPost csomagutomata
  • GLS Csomagpont/Csomagautomata
  • GLS házhozszállítás
  • Személyes átvétel

Amennyiben a „GLS házhozszállítást”-t választja, a csomagot a GLS Futárszolgálat kézbesíti az ország egész területén belül. Szállítási címként bármely Magyarországon lévő település címadatai megadhatóak. A szállítási címen kívül megadhat külön számlázási címet. A számlázási adatokat a szállítási cím rögzítése után lehet megadni. Szállítási címnek olyat adatokat adjon meg, ahol valószínű, hogy át is tudja venni a megrendelt csomagot. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!

Szállítási határidő

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap (az ingyenes szállítási napon és egyéb nagyobb akciók alkalmával a szállítási idő hoszabb is lehet). Az adott napon feladott rendelések általában a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

Utánvét esetén az összeget a futárnak fizetni, akár bankkártyával. A szállítási határidő az utánvétes rendelésekre is vonatkozik.

A kiszállítások időbeni szervezését nem mi végezzük. A kiszállítás idejéről a vevő SMS-ben és vagy e-mailban értesítést kap.

A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.

Amennyiben nem kér házhozszállítást személyesen is átveheti az interneten megrendelt árut, az alábbi elérhetőségen:

A SIPO Patika "Berek utca" (Berek Sétány) bejárata mellett - 7632 Pécs, (Kertváros) Berek utca 4/2.

Nyitvatartás:

Hétfő-Péntek: 8.00-18.00

Szombat: ZÁRVA

Vasárnap: ZÁRVA

Személyes átvétel esetén, kizárólag bankkártyával előre tudnak fizetni online felületünkön! Erre az átvételnél nincs lehetőségük!

FIGYELEM! SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE KIZÁRÓLAG AZ ÁTVÉTELI LEHETŐSÉGET VISSZAIGAZOLÓ E-MAIL BEÉRKEZÉSE UTÁN VAN LEHETŐSÉG! 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. A megrendeléseket a nap 24 órájában leadhatja. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt terméket. Vényköteles és vény nélküli, közfinanszírozásban részesülő gyógyszert csomagküldés útján nem szolgálhatunk ki.

A szállítási díjak bruttó értékben értendőek, 2024. február 1-től érvényesek, kizárólag Magyarországon belüli szállítási szolgáltatáshoz.


Szállítási díj
 
FoxPost Csomagautomata GLS
csomagpont / csomagautomata
GLS házhozszállítás Személyes átvétel
(Pécs)

0 Ft - 16.990 Ft-ig

1040 Ft 1.140 Ft 1.690 Ft 0 Ft

16.990 Ft felett

(amennyiben bankkártyával előre fizet)

0Ft 0Ft 0Ft 0Ft
Utánvét illeték: +350 Ft +350 Ft +350 Ft 0Ft

SÚLY FELÁR

Webáruházunkban Magyarország területén minden szállításra (minden szállítási módnál) az alábbiak szerinti súlyfelárat kell fizetni. A szállítási költségen felül fizetendő:

Megrendelés súlya Érték
0 - 4,9 kg -
5 - 9,9 kg 600 Ft
10 - 19,9 kg 1.000 Ft
20 - 39,9 kg 1.400 Ft
40 - 99,9 kg 5.000 Ft
100 - 150 kg 9.800 Ft


4. Utánkövetés - Újrarendelés

A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendeléseim” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Ismét megrendel” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesül a rendelés részleteiről.

5. Sérült csomag esetén

Amennyiben sérülést tapasztal a becsomagolt termékeken minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon (+36303343832) vagy e-mailban (ugyfelszolgalat@sipo.hu). A panaszához csatolja a sérülés leírását és fényképet és a fényképen legyen rajta maga a doboz is, csomagolással.

Amennyiben a futárnál vették fel a jegyzőkönyvet a sérülésről, abban az esetben is vegyék fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy pótolni tudjuk a sérült termékeket.

6. Törzsvásárlói rendszer

A SIPO Webpatika törzsvásárlói rendszeréről és a hűségpontok gyűjtéséről IDE KATTINTVA olvashat bővebben!

7. CSOMAGÁTVÉTELI PROBLÉMA ESETÉN

FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot, az pedig a csomagküldő szolgálat által visszaküldésre kerül a webshopba, és még ezek után is igényt tart a rendelésére, 16.990 Ft felett 990Ft-os szállítási többlet díj kerül kiszámlázásra.

Ha 16.990Ft alatt van a csomagja akkor az adott szállítási díj kerül újra felszámításra.