Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Fizetés, szállítás

1. Regisztráció

Megrendelését kizárólag online a SIPO.hu webáruházon keresztül adhatja le, regisztráció nélkül is. Regisztráció esetén később már nem kell kitöltenie szállítási/számlázási adatait és megnézheti korábbi rendeléseit is.

A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információit a „Fiókom / Címadatok" menüpontban módosíthatja. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti.

2. Kosár - Pénztár - Megrendelés

A termékek egyszerűen kosárba helyezhetőek az adott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva. A kosárba maximum a készlet mennyiséggel azonos mennyiségű termék rakható, minimális rendelési összeg nincs, bizonyos termékek esetében viszont maximális rendelhető mennyiség igen. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban a „Kosár” ikonra kattintva tekintheti meg vagy módosíthatja a termékeket, folytathatja a vásárlást, illetve továbbléphet a Pénztárba.

A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Pénztár” gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.

A fizetés a rendelés folyamán lehetséges bankkártyával az OTP oldalán keresztül vagy a futárnak készpénzzel a csomag átvételekor. Csomagpontok, illetve csomagautómaták esetén az aktuális helyszín egyedi lehetőségeiről kérjük tájákozódjon előre. 

  • SimplePay bankkártyás fizetés
  • Utánvétel

A bankkártyás fizetéskor automatikusan a SimplePay fizetési oldalára jut, és ott végzi el a hitelesítést, majd ez után visszakerül a webáruházunkba.

Fizetéskor a SimplePay opciót választva, a bankkártya-adatokat beírva, vagy a Simple-fiókos fizetési lehetőségét választva jut el a vásárló a termék vagy szolgáltatás megvásárlásáig. A Simple fiókban elmentett bankkártyával gyorsan és biztonságosan lehet fizetni.

3. EP (egészségpénztári) számlára történő vásárlás

Egészségpénztári kártyával nincs lehetősége fizetni sem online felületünkön, sem pedig a csomag kiküldésekor a futárszolgálat munkatársánál!

Az egészségpénztár adatait a vásárlási folyamat során a "PÉNZTÁR" oldalon tudja megadni a következők szerint:

Jelölje ki a "cégként vásárolok" négyzetet. Ezt követően adja meg e-mail címét, a cégnévhez írja be a saját nevét szóközzel elválasztva az egészségpénztári azonosítóját majd szintén szóközzel elválasztva az egészség pénztára nevét. Az alatta lévő rubrikába az egészségpénztár adószámát. Végül a vezeték és keresztnevét újra és a telefonszámát.

Tovább léphet a szállítási módokhoz. Itt azt a címet adja meg, ahova a termékeit megrendelni szeretné. Ha tovább lépett a fizetési oldalra, a számlázási címnél ne a saját, hanem az egészségpénztár címét adja meg. 

4. Szállítás

Jelenleg a következő szállítási módok közül választhat

  • FoxPost csomagautomata
  • GLS Csomagpont/csomagautomata
  • GLS házhozszállítás
  • Személyes átvétel
  • MPL házhoszállítás
  • MPL csomagautomata/Posta Pont/Postán maradó

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA

Minimum (összeg)

Maximum (összeg)

Szállítási díj

0

19 999 Ft

1 190 Ft

20 000 Ft

Ingyenes

A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely csomagautomatákkal az ország egész területén találkozhat. A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehet át online rendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol Önnek épp útba esik!

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

Utánvétes fizetés választása esetén a csomagautomatánál csak bankkártyával tud fizetni!

Utánvét díja: 350 Ft

A csomag mérete nem haladhatja meg a 60x36x61 cm-t!

FIGYELEM! A FoxPost futárszolgálat maximum 20 kilogrammos súlyhatárig választható szállítási mód!

A 20.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag abban az esetben érvényesül, ha a rendelés nem éri el a 10 kg-ot!

GLS CSOMAGPONT/CSOMAGAUTOMATA

Minimum (kg)

Maximum (kg)

Szállítási díj

0

3

1 290 Ft

3

5

1 640 Ft

5

10

1 940 Ft

10

15

2 190 Ft

15

20

2 440 Ft

20

25

2 640 Ft

25

30

2 990 Ft

30

50

3 290 Ft

50

100

4 290 Ft

100

 

6 290 Ft

A 20.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag abban az esetben érvényesül, ha a rendelés nem éri el a 10 kg-ot!

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon / Csomagautomatákon keresztül.

Figyelem! Amennyiben utánvétes fizetési módot választott:

- a csomagpontok esetében a csomagpont választónál tud informálódni a készpénzes/bankkártyás fizetési lehetőségről

- csomagautomaták esetén az automatánál csak bankkártyával tud fizetni!

Utánvét díja: 350 Ft

GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét. 

GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Megbízható és gyors csomagszállítás. A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 1-3 munkanap. Az adott napon feladott rendelések minden esetben a következő munkanapon kerülnek lecsomagolásra, továbbá átadásra a futárszolgálatnak.

 

Minimum (kg)

Maximum (kg)

Szállítási díj

0

3

1 790 Ft

3

5

2 140 Ft

5

10

2 440 Ft

10

15

2 690 Ft

15

20

2 940 Ft

20

25

3 140 Ft

25

30

3 490 Ft

30

50

3 790 Ft

50

100

4 790 Ft

100

 

6 790 Ft

A 20.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag abban az esetben érvényesül, ha a rendelés nem éri el a 10 kg-ot!

A GLS a szállítás napján emailben és SMS-ben is értesít a tervezett 3 órás kézbesítési időintervallumról. A futár számát is megkapod, így bármikor egyeztethetsz vele. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.

Utánvét díja: 350 Ft

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A személyes átvétel ingyenes!

Cím: A SIPO Patika "Berek utca" (Berek Sétány) bejárata mellett - 7632 Pécs, (Kertváros) Berek utca 4/2.

Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8.00-18.00, Szombat: ZÁRVA, Vasárnap: ZÁRVA

Személyes átvétel esetén, kizárólag bankkártyával előre tudnak fizetni online felületünkön! Fizetésre az átvételnél nincs lehetőségük!

Figyelem! Személyes átvételre az után van lehetőség, hogy ha a rendelés állapota személyesen átvehetőre változott!

MPL HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

A rendelés súlya

Szállítási díj

0-10 kg

1990 Ft

10-20 kg

2990 Ft

20-40 kg

5990 Ft

Házhozszállítás esetén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg.

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 7-10 munkanap

Figyelem! Az MPL-es szállítási módok esetén webáruházunk 2500 Ft kezelési költséget számol fel, amely automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. Ingyenes szállítási lehetőség az MPL-es szolgáltatásokra nem érvényesíthető, legyen az kupon, vagy rendelési értéktől függő kedvezmény.

 

MPL CSOMAGPONT/POSTA PONT/POSTÁN MARADÓ CSOMAG

A rendelés súlya

Szállítási díj

0-20 kg

990 Ft

 20 kg-nál nagyobb tömegű rendelések nem szállíthatóak ezzel a szállítási móddal!

A szállítási határidő a rendelés feladásától számított 7-10 munkanap.

Kérjük, hogy az "Üzenet az eladónak" mezőbe írja bele, hogy melyik postára/posta pontra/csomagautomatába kéri a csomagját! Az alábbi oldalon tekintheti meg a választási lehetőségeket: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

Figyelem! Az MPL-es szállítási módok esetén webáruházunk 2500 Ft kezelési költséget számol fel, amely automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. Ingyenes szállítási lehetőség az MPL-es szolgáltatásokra nem érvényesíthető, legyen az kupon, vagy rendelési értéktől függő kedvezmény.

4. Utánkövetés - Újrarendelés

A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mail-ben minden információt megtalál, amelyet a vásárlás során megadott. Rendelését nyomon követheti a „Saját fiók / Rendeléseim” menüpontban, ahol bármelyik korábban leadott rendelését az „Ismét megrendel” gombra kattintva egy gombnyomással újrarendelheti. A szállítás előtt e-mailben értesül a rendelés részleteiről.

5. Sérült csomag esetén

Amennyiben sérülést tapasztal a becsomagolt termékeken minden esetben még aznap jelezze ügyfélszolgálatunk felé telefonon (+36303343832) vagy e-mailban (ugyfelszolgalat@sipo.hu). A panaszához csatolja a sérülés leírását és fényképet és a fényképen legyen rajta maga a doboz is, csomagolással.

Amennyiben a futárnál vették fel a jegyzőkönyvet a sérülésről, abban az esetben is vegyék fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy pótolni tudjuk a sérült termékeket.

6. VIP tagság

A SIPO Webpatika VIP tagság rendszeréről a VIP tagság menüpontban olvashat bővebben!

7. Csomagátvételi probléma esetén

FIGYELEM! Ha a vásárló saját hibájából nem veszi át a csomagot, az pedig a csomagküldő szolgálat által visszaküldésre kerül a webshopba, és még ezek után is igényt tart a rendelésére, 20.000 Ft felett 990Ft-os szállítási többlet díj kerül kiszámlázásra.

Ha 19.999 Ft alatt van a csomagja akkor az adott szállítási díj kerül újra felszámításra.