A SIPO.hu cookie-kat használ statisztikai és a felhasználói élmény javítása érdekében. A SIPO.hu oldal használatával Ön elfogadja a cookie-kat és adatvédelmi szabályzatunkat.
Menü

SIPO ONLINE PATIKA VISSZÁRÚ BEJELENTÉS MENETE ÉS SZABÁLYAI

SIPO ONLINE PATIKA VISSZÁRÚ BEJELENTÉS MENETE ÉS SZABÁLYAI:
 

Alapvető információk

1. Csomagolja be biztonságosan a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, rakja be mellé(jük) a dobozba a kitöltött és aláírt visszáru nyomtatványt! Ha nem találja a nyomtatványt, IDE KATTINTVA tudja letölteni!

2. Válassza ki a visszaküldés módját:

  • GLS futárszolgálat
  • Foxpost futárszolgálat

3. Amint Visszáru Központunkba (7632 Pécs, Berek u. 4/2.) visszaérkezik a csomagja és egyúttal feldolgozták kérelmét, automatikus e-mailben értesítjük. Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).

Fontos tudnivalók

1. Ha ugyanabban a dobozban küldöd vissza a termék(ek)et, amelyben tőlünk kapta - távolítsa el a régi címkét a dobozról! Ha nem szeretne élni az ingyenes visszaküldés lehetőségével, akkor ide tudja feladni a csomagot: 2531 Alsónémedi, GLS - Európa utca

2. Ha egyszerre egynél több terméket szeretne visszaküldeni, egy dobozban visszaküldheti őket. Ha egynél több csomagot szeretne visszaküldeni, mindegyikhez külön kódot kell létrehoznia és különálló szállítmányként kell őket feladnia.Ne felejtse el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni Öntől, ezért arra kérjük, hogy beszedendő összeget semmiképpen ne írja rá a csomagra!

3. Attól függően, hogy a rendelés leadásakor melyik fizetési módot választotta, a vételárat oly módon is kapja vissza. Ha készpénzben vagy hagyományos átutalással fizetett a termék(ek)ért, a vételárat a visszáru nyomtatványon feltüntetett bankszámlára utaljuk vissza.
 

Az ingyenes visszaküldés formái:


GLS futárszolgálat:

Amennyiben a GLS szolgáltatása útján küldené vissza csomagját kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

Kereshet minket telefonon a +36303343832 számon

vagy INGYENES ZÖLD SZÁMUNKON +36-80-277-122 (munkanapokon 08:00-16:00)

Írhat nekünk e-mailt az ugyfelszolgalat@sipo.hu címre!

 

FOXPOST futárszolgálat

https://foxpost.hu/csomagkuldes/csomag-visszakuldes

Kattintson a linkre és kövese az utasításokat.

 

 A termék visszaküldésének feltételei:

1. A 100 napon belüli termékvisszaküldési lehetőséggel legkésőbb a termék átvételétől számított 100. naptári napig élhet a vásárló, azaz visszaküldési űrlap kitöltése és a Táraság részére történő elküldése a termék átvételétől számított 100 naptári napig lehetséges.

(A 100 napon belüli termékvisszaküldés lehetősége a természetes- és a jogi személyek számára egyaránt adott.)

2. A visszaküldeni kívánt terméket a Webáruházunk csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben jelentős értékcsökkenést nem okozott.

Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy jelentős értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa.

Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a 100 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 100 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően. A Társaság ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükséges, az illetékes hatóságok felé továbbíttatja az ügyet.

Webáruházunk elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását,

– amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).

– amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.

3. A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, amennyiben lehetséges, eredeti dobozában/csomagolásában küldje vissza, mellékelve hozzá a kapott garancialevelet/jótállási jegyet és valamennyi vásárláskor kapott dokumentumot. (használati utasítás, stb.) Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, akkor a sérülések elkerülése érdekében kérjük, hogy megfelelően zárható, biztonságos csomagolással pótolja azt. A nem megfelelő védőborítás hiányából fakadó sérült termékeket nem áll módunkban elfogadni.

4. Ha a visszaküldeni kívánt termékhez ajándék is tartozott, kérjük, azt is küldje vissza, anélkül azt nem áll módunkban befogadni.

5. Amennyiben ugyanabból a termékből több darabot rendelt és valamennyit szeretné visszaküldeni, csak abban az esetben áll módunkban azokat befogadni, ha azok közül 1 (azaz egy) termék került kibontásra és kipróbálásra. A többi terméket kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásában, azaz nem használt állapotban áll módunkban befogadni.
 

 Itt találja az egyes termékkategóriákba tartozó termékekre vonatkozó visszaküldési feltételeket:

Elektronikai eszközök:

–  Ezen termékek visszaküldése csakis bontatlan, gyári csomagolásban lehetséges. Amennyiben kibontásra kerültek, a visszaküldés csak akkor lehetséges, ha még nem voltak használva

– Bármely olyan termék visszaküldése lehetséges, a kézhezvételtől számított 100 napon belül, amely gyári hibával lett kézbesítve

Egyéb termékek:

Szépségápolási és kozmetikai (dermo -és natúrkozmetikai) cikkek Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.) Baba etetés kiegészítők (cumisüvegek, cumik stb.) Baba etetéshez és ápoláshoz szükséges termékek (baba ételek, törlőkendők, kozmetikumok, krémek és kénőcsök) Baba ruhák és cipők Kismama ruhák, kiegészítők, kozmetikumok és ápolók az Állatgyógyászati termékek, epilátorok, borotvák, hajszárítók, hajformázók, vitaminok

–  Ezen termékek visszaküldése csakis bontatlan, gyári csomagolásban lehetséges. Amennyiben kibontásra kerültek, a visszaküldés csak akkor lehetséges, ha még nem voltak használva.

Gyógyszerek:

Az OGYÉI listáján szereplő, vény nélküli gyógyszerek kategóriájába sorolt termékeket, hatósági szabályozás miatt (az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004. (IV. 28.) ESZCSM rendelet), nem áll módunkban visszavenni! Kivétel ezen szabály alól, a minőségi problémás vagy a forgalomból kivonásra rendelt készítmények.

Az úgynevezett közeli (3 hónapon belüli a lejárati idő) lejáratos, illetve értékcsökkent termékekre nem érvényesíthető a kiterjesztett visszaküldési lehetőség!